Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 25.08.2019, 14:37

"Скільки б ти не жив,усе життя слід навчатися"-...

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Розробки уроків

 УРОК

       ТЕМА :  „ РОЗВ”ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ   НА         

                              ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСТИНИ ВІД ЧИСЛА  ТА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ЙОГО ЧАСТИНОЮ ”.

        МЕТА :

                 -закріпити навики обчислення   частини від числа   ;

                  - навчитися знаходити число за його частиною  ;

                 - формувати навики розв”язування задач на знаходження   частини від числа  та числа за його частиною ;

                 -розвивати логічне та критичне мислення учнів  ;

                  -виховувати працьовитість , відповідальність.

        ОБЛАДНАННЯ :  картки для обчислення виділеної частини числа.

          ТИП   УРОКУ :   комбінований урок .

 

                            ПЛАН.

 1.Організаційний  момент .

2.  Перевірка д/з :

А)  усне опитування - робота в групах  :

   І група – ставить питання ;

   ІІ  група – дає відповіді на питання ;

   ІІІ група – рецензує , виправляє , доповнює відповіді .

 Б )  ІV група (сильніші учні  ) –індивідуальні завдання

 №№672 , 673 ,674.   ;

  В ) перевірка  правильності виконання д/з :

    -виступи доповідачів від груп  про виконання  д/з  групою ;

    -  взаємоперевірка керівниками груп ;

   - аналіз перевірених задач.

  Г) – розв”язування усних  вправ за наочними картками

 3.Повідомлення теми , мети та задач уроку.

 4. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроці:

 Досить часто в практичному житті  людям доводиться обчислювати частину від числа  та знаходити число за його частиною . Наприклад:

 При розподілі сімейного бюджету   було вирішено , що  на придбання ковзанів Андрійкові буде виділено  1/24  частину  місячного доходу сім”ї , а на придбання  нової куртки для  Надійки- 3/242 частину місячного доходу сім”ї , Скільки будуть коштувати ковзани та нова куртка , якщо сімейних дохід становитиме в цей місяць- 2 400  грн.

 5.  Сприйняття  матеріалу   уроку :

   2400: 24=100 (грн.) коштують ковзани

 2400 : 24 ·3 = 300 (грн. ) – коштує  куртка ;

 6. Осмислення матеріалу уроку

  Математичний диктант :

 в-1  число- 36 .

Знайти частини від числа : 1/3;1/4 ; 3/4; 1/6 ; 2/9 ; 2/3 ; 11/18.

В-2 число -  64.

 Знайти частини від числа : 1/2 ; 1/4 ; ¾ ;1/8 ; 3/8 ; 1/16 ; 3/32.

взаємоперевірка ;  корекція допущених помилок

7.Поглиблення та закріплення знань учнів  :

 № 678 .

 І  день - 2/13 відстані ;

ІІ день- 5/26  відстані ;

ІІІ день- 5/12 відстані

ІV - ? км

 Разом -624 км.

 Розв”язання

624:13·2=96 (км)-проплила яхта за І день
624:26· 5=120 (км0 – проплила яхта за ІІ день
 624: 12·5 260 (км) –проплила яхта за ІІІ день
96+120+260=476 (км) – проплила яхта за три дні
624-456=148(км) –проплила яхта за ІV  день

Відповідь :  148 км.

 8.Математична фізхвилинка :

  Наприклад:  правильне твердження - руки вгору ; неправильне твердження -  присідаємо.

1/3 від 60-20

2/5 від 20- 6

3/4від 100-75

1/8 від16- 2

 3/5 від 50-60

 7/10 від  50-45

 9 . ІІ етап сприйняття матеріалу :

 - Знаходження числа за його частиною :

     Незнайко зібрав ягоди з 15 кущів суниці , що становить

5/9 всіх кущів , що збереглися в саду. Скільки кущів суниці  росло у саду ?

 15: 5·9=27 (кущ.) –росло в саду.

 10. Осмислення   матеріалу  :

    -  навести власні приклади на знаходження   числа за його частиною  .

  11.  Закріплення

     -№  666  ( 4-6)– на дошці ,

       -самостійна робота :   № :666 ( 1-2 ),

       один учень  розв”язує на зворотній частині дошки ,

       -самоперевірка  шляхом звірки з поданим на дошці зразком

        -робота в парах  :   № 668

12. Подача д/з

    п.22 – повторити  ;

  І рівень-662 ,665, 664.

 ІІ рівень-  - 676, 683 , 682.

 13. Підсумок уроку.

.

Вхід на сайт
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz