Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | П`ятниця, 26.04.2024, 08:28 |
"Скільки б ти не жив,усе життя слід навчатися"-... | |
Вітаю Вас Гість |
|
Математика. УРОК ТЕМА
МЕТА:
Обладнання : картки для усних обчислень . Тип уроку: урок засвоєння нових знань. ПЛАН.
А) диференційовані завдання : № 197. Б) усне опитування правил :
В) Робота з картками для усних обчислень . Г) Задача на рух № 969.
м/д 200. Знайти ¼ , 3/5 , 5/8 ; 7/8 . Знайти число , якщо ¼ числа -125 ; 3/5 числа-600.
7.Осмислення та закріплення навчального матеріалу.
8. Застосування знань в нестандартних ситуаціях. Як знайти невідомий доданок , зменшуване , від‘ємник , множник. № 963 (1, 2 ) ? 10. Підсумок уроку. 11.Домашнє завдання
. Тема: Випадковий експеримент. Елементарні події Мета: працювати над засвоєнням учнями змiсту:
Розвивати вмiння:
Виховувати риси наполегливості, цілеспрямованості, цікавості до даної теми . Тип уроку: засвоєння знань, умiнь та навичок. Наочнiсть та обладнання: конспект «Імовiрнiсть випадкової подiї», презентація дану тему. Хiд уроку І. Органiзацiйний етап Перевiрка готовностi учнiв до уроку, налаштування на роботу. Перевірка Д/з (№703(усно), №706 – біля дошки) Домашнє завдання Опрацювати § 18. №769, №770
Вчитель: Нам часто приходиться проводити різні спостереження, досліди, брати участь у експериментах або випробуваннях. Часто такі експерименти завершуються результатами , які заздалегідь передбачити неможливо. Наприклад, ми купуємо лотерейний квиток і не знаємо, виграємо чи ні. Чи можна якимось чином оцінити шанс появи результату, який нас цікавить? Відповідь на це питання дає розділ математики, що називається теорія ймовірностей. Сьогодні на уроці ми повинні з вами ознайомитися з основними поняттями теорії ймовірностей та навчитись обчислювати ймовірність випадкової події. Навчитись використовувати свої знання у побутовому житті. IІІ.Актуалiзацiя опорних знань та вмiнь Виконання усних вправ 1. Із послiдовностi чисел 9; 7; 6; 2; 3; 5; 20 вибрати кратні 3, кратні 5.
1) підкидання грального кубика; ІV.Засвоєння знань Пояснення нового матеріалу відбувається за допомогою презентації « Початки теорії ймовірностей» , на основі якої учні створюють конспект уроку. План вивчення нового матерiалу
Найважливіше поняття, яке ми будемо розглядати – це експеримент. Випробування — реальний або мислений експеримент (виконуваний за певної незмінної сукупності умов), результати якого піддаються спостереженню. Позн Ω.
V. Розвивання вмінь та навичок З метою усвiдомленого засвоєння учнями змiсту теоретичних вiдомостей рекомендується пiд час виконання вправ неодноразово й неформально вiдтворювати означення нових понять. Важливо сформувати вмiння виконувати дiї, що передбаченi застосуванням формули ймовiрностi:
знаходження вiдношення кiлькостi сприятливих випадкiв до кiлькостi всiх можливих випадкiв. Виконання усних вправ
Подiя А — «при падінні грального кубика випаде 5 очок». Подiя В — «У серпнi занять у школi не буде». Подiя С — «Учень накреслив чотирикутник, сума внутрiшнiх кутiв якого дорiвнює 270». Подiя D — «Сьогоднi о 22 годинi сонце буде в зенiтi». Подiя Е — «Учень описав навколо чотирикутника коло»( Навколо опуклого чотирикутника можна описати коло тоді й тільки тоді, коли сума його внутрішніх протилежних кутів дорівнює 180 °). Подiя Р — «Учень описав навколо трикутника коло».
3. Футбольна команда проводить у середньому 40 iгор за сезон i з них виграє 32. Обчислiть iмовiрнiсть того, що ця команда переможе в матчi?
4. Імовiрнiсть того, що сьогоднi пiде дощ, дорiвнює 2/3. Яка ймовiрнiсть того, що дощу сьогоднi не буде? Виконання письмових вправ
Розв’язання: Експеримент: Ω={підкидання грального кубика}. Подія А: A={випало парне число очок}. Множина елементарних подій: n =6. Ймовірність події А обчислюється за формулою: Р(А)=m/n. Дана подія може відбутися трьома способами: випало 6 очок, випало 4 очка, випало 2 очка. Отже m=3. Всьго можливо шість подій під час даного експерименту, тому n=6. Тоді Р(А)=3/6=1/2=0,5=50%. Відповідь : ½ або 50%
Розв’язання: Подія А може відбутися чотирьма способами, подія В-шістьма, подіяС-неможлива подія. Одну кульку можна витягнути десятьма способами. Тому Р(А)=4/10=2/5=0,4=40%, Р(В)=6/10=3/5=0,6=60%, Р(С)=0, Р(D)=1=100%.
Розв’язання: Нехай подія А-витягнули жетон з номером, що не містить цифри 2. Від 1 до 100 не містить цифру 2 81число. Тому Р(А)=81/100. Відповідь: 81/100. № 771 VI. Пiдсумки уроку
1) випадкової події; 2) неможливої події; 3) вірогідної події. 2.Чи може ймовірність деякої події А дорівнювати: Урок №1
Тема уроку. Додатні і від'ємні числа Мета уроку. Формування понять додатне число, від'ємне число. Розвиток умінь наводити приклади додатних та від'ємних чисел. Показати зв'язок математики з життям, виховувати інтерес до знань. Обладнання. Підручник Мерзляк А.Г. „Математика 6 клас”, таблиці усних вправ, демонстраційний термометр.
Запитання до учнів класу а) Андрійко застудився , і ввечері його температура з 36.6° підвищилась на 2.3° . проте вранці йому стало легше і температура знизилась на 1.8°. якою була температура Андрійка : 1) ввечері ; 2) вранці ?
б) Бізнесмен початківець поклав на свій рахунок у банк 3000 грн. через деякий час він зняв з рахунку ці гроші і взяв ще в кредит 2000 грн. Яким числом тепер оцінити залишок на його рахунку в цьому банку?
в) Людина має а гривень і в гривень боргу. Скільки грошей у нього залишиться після сплати боргу, якщо 1) а =500, в = 200 2) а = 450, в = 450 3) а = 300, в = 500 ?
г) Термометр показує 5 градусів морозу. Як ще можна сказати про покази термометра? ( 5 градусів нижче нуля, мінус 5 градусів).
а) усні вправи за малюнком на демонстраційному термометрі б) № 833 (усно), № 839 (усно) в) № 834, 835, 838 ( самостійно, 2 учнів за дошкою)
6. Розв’язування вправ на повторення Приклад – загадка “Мене ріжуть, мене б’ють, мучать і на порох трусять, безперестанку гублять, всі мене щиро люблять”. 6.5 / 3.25 + 2.45 * 4.2 – 5.64 Відповіді до кожної з дій зашифровані
10,31 10,29 6,65 2 1,029 12,29 66,5 а л б х м і к
Бесіда. Від’ємні числа важко проникали в математику. Німецький вчитель Штіфель називав їх абсурдними, бо все в них навпаки. Велику роль в них відіграв вчитель математики Остроградський ( народився 1801 р. на Полтавщині).
Запитання до учнів класу а) За допомогою якого символу позначають від’ємні, додатні числа? б) Яке число не відносять ні до додатних., ні до від’ємних чисел? 8. Повідомлення домашнього завдання: П. 28 , запит. 1 -3 с. 164 № 840, № 843 , № 848 № 849*
ТЕМА : „ РОЗВ”ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСТИНИ ВІД ЧИСЛА ТА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ЙОГО ЧАСТИНОЮ ”. МЕТА : -закріпити навики обчислення частини від числа ; - навчитися знаходити число за його частиною ; - формувати навики розв”язування задач на знаходження частини від числа та числа за його частиною ; -розвивати логічне та критичне мислення учнів ; -виховувати працьовитість , відповідальність.
ОБЛАДНАННЯ : картки для обчислення виділеної частини числа. ТИП УРОКУ : комбінований урок .
ПЛАН.
1.Організаційний момент .
2. Перевірка д/з : А) усне опитування - робота в групах : І група – ставить питання ; ІІ група – дає відповіді на питання ; ІІІ група – рецензує , виправляє , доповнює відповіді . Б ) ІV група (сильніші учні ) –індивідуальні завдання №№672 , 673 ,674. ; В ) перевірка правильності виконання д/з : -виступи доповідачів від груп про виконання д/з групою ; - взаємоперевірка керівниками груп ; - аналіз перевірених задач. Г) – розв”язування усних вправ за наочними картками
3.Повідомлення теми , мети та задач уроку.
4. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроці: Досить часто в практичному житті людям доводиться обчислювати частину від числа та знаходити число за його частиною . Наприклад: При розподілі сімейного бюджету було вирішено , що на придбання ковзанів Андрійкові буде виділено 1/24 частину місячного доходу сім”ї , а на придбання нової куртки для Надійки- 3/242 частину місячного доходу сім”ї , Скільки будуть коштувати ковзани та нова куртка , якщо сімейних дохід становитиме в цей місяць- 2 400 грн.
2400: 24=100 (грн.) коштують ковзани 2400 : 24 ·3 = 300 (грн. ) – коштує куртка ;
Математичний диктант :
7.Поглиблення та закріплення знань учнів :
№ 678 .
Розв”язання
Відповідь : 148 км.
Наприклад:
9 . Сприйняття матеріалу :
- Знаходження числа за його частиною : Незнайко зібрав ягоди з 15 кущів суниці , що становить 5/9 всіх кущів , що збереглися в саду. Скільки кущів суниці росло у саду ? 15: 5·9=27 (кущ.) –росло в саду.
10. Осмислення матеріалу : - навести власні приклади на знаходження числа за його частиною .
11. Закріплення -№ 666 4-6– на дошці , -самостійна робота : № :666 ,675 , один учень розв”язує на зворотній частині дошки , -самоперевірка шляхом звірки з поданим на дошці зразком -робота в парах : №№ 668 .669.
12. Подача д/з п.22 – повторити ; І рівень-662 ,665, 664. ІІ рівень- 676 , 6787
13. Підсумок уроку.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Конструктор сайтів - uCoz |