Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Середа, 24.04.2024, 23:04 |
"Скільки б ти не жив,усе життя слід навчатися"-... | |
Вітаю Вас Гість |
|
Психологічна служба. ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ УРОКУ.
1. Загальна психологічна спрямованість уроку: а) мотивація діяльності вчителя й учнів на уроці (за покликанням, за інтересом, під натиском, за традицією спільної діяльності тошо); б) інтерес вчителя й учнів до уроку (до типу, змісту, методів, форм). 2. Реалізація ідеї розвиваючого навчання: а) як здійснюється робота над формуванням активності, самостійності і творчості? б) які засоби використовував учитель для постійного переходу від навчання до самонавчання? в) як учитель враховує потенційну й актуальну зони розвитку дітей. 3. Організація пізнавальної діяльності на уроці: а) чи були установки на сприйняття, навчання і міркування (що сприйняти, що запам'ятати, над чим помізкувати)? б) як учитель домагається цілісного й осмисленого сприйняття навчального матеріалу (постановкою мети, спрямуванням осмислення в одне русло, цілісний підхід, наочність, образність, психотренінги тощо)? в) як організовує увагу: довільну, мимовільну, післядовільну? Як переключає увагу? Що робить при відволіканні окремих учнів чи всього класу? г) як розвиває пам'ять у дітей? Як відбирає інформацію для запам'ятовування, як націлює на часовий фактор завчання, як використовує переваги видів пам'яті за аналізаторами? Як організовує повторення з метою збереження і відтворення інформації д) як розвиває мислення в дітей, використовуючи порівняння, зіставлення, аналіз, синтез, класифікацію, систематизацію, генералізацію? є) як працює над поняттями і доказами? Як виховує творчу уяву? 4. Формування умінь і навичок: а) які загальнонавчальні уміння і навички формував (бачити ціле, поділяти на частини, швидко читати, швидко писати, створювати план дій тощо)? б) які спеціальні уміння і навички виробляв (запам'ятовувати умови задач, застосовувати правила додавання тощо)? г) які види вправ практикував, як вони впливали на тренування умінь і навичок? яку роль відводить вказівкам, інструкціям, зразкам при формуванні умінь і навичок? 5. Розвиток емоційно-вольової сфери учнів: а) які емоційні стани переважають в учнів на уроці (врівноважені, неврів-новажені, позитивно напружені, негативно напружені)? б) які засоби використовував учитель для корекції емоційних станів у дітей? в) чи враховував учитель індивідуально-типологічні особливості емоцій у дітей? г) що робить учитель для активізації вольової сфери дітей? д) чи були діти з агресивним або депресивним станом? Чи знає вчитель, у кого бувають афекти? 6.Психологічна саморегуляція вчителя на уроці. а) яке творче самопочуття вчителя на уроці? б) який контакт з учнями? в) як реагує вчитель на відвідування адміністрацією уроку? г) який рівень спілкування на уроці? |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Конструктор сайтів - uCoz |