Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 21.11.2024, 09:28

"Скільки б ти не жив,усе життя слід навчатися"-...

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психологічна служба

.

                                ПСИХОЛОГІЧНИЙ   АНАЛІЗ   УРОКУ.

 

1. Загальна психологічна спрямованість уроку: 

а)  мотивація діяльності вчителя й учнів на уроці (за покликанням, за інтересом, під натиском, за традицією спільної діяльності тошо);

 б) інтерес вчителя й учнів до уроку (до типу, змісту, методів, форм).

 2. Реалізація ідеї розвиваючого навчання:

 а) як здійснюється робота над формуванням активності, самостійності і творчості?

 б) які засоби використовував учитель для постійного переходу від навчання до самонавчання?

 в)  як учитель враховує потенційну й актуальну зони розвитку дітей.

 3.  Організація пізнавальної діяльності на уроці:

 а)  чи були установки на сприйняття, навчання і міркування (що сприйняти, що запам'ятати, над чим помізкувати)?

 б)  як учитель домагається цілісного й осмисленого сприйняття навчального матеріалу (постановкою мети, спрямуванням осмислення в одне русло, цілісний підхід, наочність, образність, психотренінги тощо)?

 в)  як організовує увагу: довільну, мимовільну, післядовільну? Як переключає увагу? Що робить при відволіканні окремих учнів чи всього класу?

 г)  як розвиває пам'ять у дітей? Як відбирає інформацію для запам'ятовування, як націлює на часовий фактор завчання, як використовує переваги видів пам'яті за аналізаторами? Як організовує повторення з метою збереження і відтворення інформації

д) як розвиває мислення в дітей, використовуючи порівняння, зіставлення, аналіз, синтез, класифікацію, систематизацію, генералізацію?

 є) як працює над поняттями і доказами? Як виховує творчу уяву?

 4.  Формування умінь і навичок:

 а) які загальнонавчальні уміння і навички формував (бачити ціле, поділяти на частини, швидко читати, швидко писати, створювати план дій тощо)?

 б) які спеціальні уміння і навички виробляв (запам'ятовувати умови задач, застосовувати правила додавання тощо)?

 г) які види вправ практикував, як вони впливали на тренування умінь і навичок?

яку роль відводить вказівкам, інструкціям, зразкам при формуванні умінь і навичок?

 5.  Розвиток емоційно-вольової сфери учнів:

 а) які емоційні стани переважають в учнів на уроці (врівноважені, неврів-новажені, позитивно напружені, негативно напружені)?

 б) які засоби використовував учитель для корекції емоційних станів у дітей?

 в) чи враховував учитель індивідуально-типологічні особливості емоцій у дітей?

 г) що робить учитель для активізації вольової сфери дітей?

 д) чи були діти з агресивним або депресивним станом? Чи знає вчитель, у кого бувають афекти?

 6.Психологічна саморегуляція вчителя на уроці.

 а)   яке творче самопочуття вчителя на уроці?

 б)   який контакт з учнями?

 в)   як реагує вчитель на відвідування адміністрацією уроку?

 г)    який рівень спілкування на уроці?

Вхід на сайт
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz