Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Вівторок, 19.03.2024, 08:27 |
"Скільки б ти не жив,усе життя слід навчатися"-... | |
Вітаю Вас Гість |
|
Розробки уроківУРОК ТЕМА : „ РОЗВ”ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСТИНИ ВІД ЧИСЛА ТА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ЙОГО ЧАСТИНОЮ ”. МЕТА : -закріпити навики обчислення частини від числа ; - навчитися знаходити число за його частиною ; - формувати навики розв”язування задач на знаходження частини від числа та числа за його частиною ; -розвивати логічне та критичне мислення учнів ; -виховувати працьовитість , відповідальність. ОБЛАДНАННЯ : картки для обчислення виділеної частини числа. ТИП УРОКУ : комбінований урок .
ПЛАН. 1.Організаційний момент . 2. Перевірка д/з : А) усне опитування - робота в групах : І група – ставить питання ; ІІ група – дає відповіді на питання ; ІІІ група – рецензує , виправляє , доповнює відповіді . Б ) ІV група (сильніші учні ) –індивідуальні завдання №№672 , 673 ,674. ; В ) перевірка правильності виконання д/з : -виступи доповідачів від груп про виконання д/з групою ; - взаємоперевірка керівниками груп ; - аналіз перевірених задач. Г) – розв”язування усних вправ за наочними картками 3.Повідомлення теми , мети та задач уроку. 4. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроці: Досить часто в практичному житті людям доводиться обчислювати частину від числа та знаходити число за його частиною . Наприклад: При розподілі сімейного бюджету було вирішено , що на придбання ковзанів Андрійкові буде виділено 1/24 частину місячного доходу сім”ї , а на придбання нової куртки для Надійки- 3/242 частину місячного доходу сім”ї , Скільки будуть коштувати ковзани та нова куртка , якщо сімейних дохід становитиме в цей місяць- 2 400 грн. 5. Сприйняття матеріалу уроку : 2400: 24=100 (грн.) коштують ковзани 2400 : 24 ·3 = 300 (грн. ) – коштує куртка ; 6. Осмислення матеріалу уроку Математичний диктант : в-1 число- 36 . Знайти частини від числа : 1/3;1/4 ; 3/4; 1/6 ; 2/9 ; 2/3 ; 11/18. В-2 число - 64. Знайти частини від числа : 1/2 ; 1/4 ; ¾ ;1/8 ; 3/8 ; 1/16 ; 3/32. взаємоперевірка ; корекція допущених помилок 7.Поглиблення та закріплення знань учнів : № 678 . І день - 2/13 відстані ; ІІ день- 5/26 відстані ; ІІІ день- 5/12 відстані ІV - ? км Разом -624 км. Розв”язання 624:13·2=96 (км)-проплила яхта за І день Відповідь : 148 км. 8.Математична фізхвилинка : Наприклад: правильне твердження - руки вгору ; неправильне твердження - присідаємо. 1/3 від 60-20 2/5 від 20- 6 3/4від 100-75 1/8 від16- 2 3/5 від 50-60 7/10 від 50-45 9 . ІІ етап сприйняття матеріалу : - Знаходження числа за його частиною : Незнайко зібрав ягоди з 15 кущів суниці , що становить 5/9 всіх кущів , що збереглися в саду. Скільки кущів суниці росло у саду ? 15: 5·9=27 (кущ.) –росло в саду. 10. Осмислення матеріалу : - навести власні приклади на знаходження числа за його частиною . 11. Закріплення -№ 666 ( 4-6)– на дошці , -самостійна робота : № :666 ( 1-2 ), один учень розв”язує на зворотній частині дошки , -самоперевірка шляхом звірки з поданим на дошці зразком -робота в парах : № 668 12. Подача д/з п.22 – повторити ; І рівень-662 ,665, 664. ІІ рівень- - 676, 683 , 682. 13. Підсумок уроку. . |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Конструктор сайтів - uCoz |