Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Вівторок, 19.03.2024, 14:49 |
"Скільки б ти не жив,усе життя слід навчатися"-... | |
Вітаю Вас Гість |
|
Методична сторінка. І) ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЯ 1. Загальні положення 1.1. Учитель — ключова постать у сучасному навчально-виховному процесі, духовний наставник учнів. Від його підготовки залежить якість освіти, рівень духовної культури суспільства, утвердження демократичних принципів та процесів. 1.2. Методична робота вчителя — усвідомлена, цілеспрямована, планомірна та неперервна робота педагога, спрямована на вдосконалення теоретичної власної підготовки, необхідної для практичної діяльності. 1.3. Результатом методичної роботи вчителя є формування творчої активності, розвитку ініціативи педагога, узагальнення й поширення його досвіду, зростання авторитету. 2. Завдання та напрями діяльності вчителя 2.1. Основні завдання вчителя: • формування потреби до неперервної освіти та самоосвіти впродовж життя; формування високого рівня культури, зокрема правової; • розвиток здатності до творчої діяльності; • готовність до співпраці, толерантність, терпимість до іншої думки; • уміння вести діалог, шукати та знаходити розумні компроміси; • розвиток здатності до самоорганізації. 2.2. Основні напрями роботи вчителя: Участь у роботі кафедри вчителів групи споріднених предметів, предметної кафедри, творчих груп учителів, створених з метою реалізації програм та проектів, які існують у навчальному закладі: • участь у педагогічних радах, педагогічних консиліумах з метою колективного розв'язання педагогічних ситуацій; • участь у науково-практичних конференціях, семінарах, тренінгах, які проводять у навчальному закладі, інших загальноосвітніх та вищих навчальних закладах; • участь у співбесіді із заступником директора з відповідного напряму діяльності, керівником кафедри з питань, які належать до його компетенції; • участь у підготовці та проведенні оперативно-методичних нарад. 3. Організація роботи Учителі планують, координують та затверджують методичну діяльність на засіданні; науково-методичної ради навчального закладу, кафедр, творчих груп. 4. Права вчителя Учитель має право на: • вибір форм, методів, технологій викладання навчального матеріалу, що відповідають основним положенням законодавчих документів у сфері освіти та не протирічать основним завданням навчального закладу; • самостійний вибір форм та методів підвищення власної фахової майстерності; • відрядження та вирішення питання про оплату участі в тренін-гах, семінарах, конференціях, які мають науково-методичний, фаховий характер і сприяють підвищенню фахової майстерності; • забезпечення організації навчальної діяльності учнів на сучасному рівні, особистої методичної діяльності, забезпечення необхідною методичною літературою та посібниками, зокрема періодичною пресою відповідно до фаху. 5. Обов'язки вчителя Учитель гімназії зобов'язаний: • організувати особисту діяльність з питань удосконалення педагогічної, фахової майстерності (наукова, експериментальна, методична робота) через участь у роботі кафедри, творчої групи відповідно до Програми самовдосконалення, саморозвитку та самореалізації вчителя навчального закладу; • організувати роботу з обдарованими, здібними учнями (наукова, дослідна, проектна, олімпіадна робота, творча майстерня) та з учнями інших груп за рівнем навченості; • організувати свою роботу з урахуванням основних завдань діяльності навчального закладу, науково-методичної проблеми кафедри, Програми самовдосконалення, саморозвитку та самореалізації вчителя; • організувати співпрацю з батьками та вчителями з питань підвищення якості навчально-виховного процесу, поліпшення якості педагогічної діяльності; • планувати свою діяльність з урахуванням здоров'я та безпеки життя дітей, заходів із техніки безпеки; • надавати методичну, фахову допомогу молодим спеціалістам. 6. Документація Учитель має створити власне портфоліо, до якого потрібно включити: • методичну картку як результат фахової методичної роботи; • сценарії урочних та позаурочних навчальних і виховних заходів; • тексти особистих видань, публікацій тощо; • тестові матеріали. 7. Керівництво методичною діяльністю вчителя Методичною діяльністю вчителя керують директор школи через заступника директора навчального закладу з відповідного напряму діяльності, керівник кафедри, відповідальний за організацію роботи творчої групи. с х е м а а н а л і з у у р о к у м а т е м а т и к и
посібників, ТЗН, комп'ютерної техніки;
-науковість і доступність викладання; -міцність результатів навчання;
-наукового світогляду, ; -логічного мислення; - загальнолюдських моральних і духовних цінностей; -поваги до національної культури і традицій;
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Конструктор сайтів - uCoz |